joi, 1 octombrie 2009

Ruleta Ruseasca

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt o natie dubioasa. Mi s-a spus ca n-am fost pupata suficient in somn. Asta e cu doua taisuri: am fost pupata constient, cat sa mi se urce la cap, sau n-am fost pupata nici macar pe ascuns. Irelevant.
Cert e ca-mi permit sa aleg. De multe ori nu fac cele mai bune alegeri, de cele mai multe ori las timpul sa aleaga pentru mine, cateodata ma las dusa de val, asimiland alegerile altora, dar niciodata nu accept sa mi se impuna lucruri. Nu-mi place sa fiu pusa in fata faptului implinit, dar faptul ca nu dau importanta unor amanunte duce uneori si la asta. Atunci imi amintesc ca-mi permit sa aleg si vin tare din urma. Aleg pentru mine. Nu pretind si n-am pretins niciodata sa-mi impun parerile in fata altora sau sa iau decizii in numele lor, o fac pentru mine. Pentru linistea mea, catalogata ca egoism pur. E singura chestie pe care n-o sacrific in mod constient. Paradoxal, dar scot tot arsenalul din dotare pentru a combate haosul in toate formele lui. Nu-mi iese mereu, dat nu-mi permit sa-l las sa castige si mai mult teren.
Am primit poate multi lauri la viata mea, sau poate insuficienti si simt nevoia sa-i compensez cu nazuri care posibil sa nu mi se cuvina. Sunt o persoana maleabila pana-n limita rationalului. Dupa care devin radicala, transanta. Atunci se pun in balanta toate si n-am voie sa ies pe minus.
Poate nu am nimic sfant in mine. Nu stiu. Posibil sa nu fi avut niciodata. Nu contest. Asta sunt si cu asta defilez.

Niciun comentariu: