sâmbătă, 7 februarie 2009

wind of changes

Scriu pe sistem turbo azi. Vreau de mult, dar am atatea ganduri/idei/angoase, incat nu ma pot hotari, ma pierd in detalii si`mi piere cheful. Cineva imi spunea sa simplific gandirea, ca fiecare larva ideatica vrea sa se transforme in fluture. O sa incerc, promit...
*Ignorand sesiunea si la propriu si la figurat, mi`am fructificat liberele corporatise in entertainment de doi lei. Vechi. In continuare depasita de tehnologie, raman fascinanta de tezaurul online, in special youtube. Job`ul meu m`a indoctrinat cu ideea puerila ca intr`un mod aprioric si imutabil original Romania este o tara a principiilor. Daca mai era nevoie, am primit confirmarea ca Romania este o tara de colcalari si curve.
*Criza financiara ne invaluie pe toate flancurile. Supermarket, stiri, tramvai...subiectul zilei "pa" peste tot. Din punctul meu de vedere, criza financiara e doar un pretext care sa justifice starea de repaus fizic si psihic a romanasilor din dotare. Doar ca acum ne putem considera aliniati la standardele mondiale. In plus, putem sa ne laudam cu faptul ca "da frate...toti sunt saraci, da macar noi am fost primii".
*De curand, mi s`a reprosat ca vorbesc codificat. Aprob faptul ca nu folosesc un limbaj de duzina decat in cazuri in care trebuie sa`mi confirm sorgintea moldoveasca apriga. Imi place sa cred ca asta ma diferentiaza de mediocritate si`mi permit sa folosesc limbajul pe post de filtru. Trece peste el lumea in tema cu bolboroselile mele sau cea interesata. Daca se simte cineva depasit inseamna ca discutia nu trebuia sa aiba loc si sigur pe viitor orice intrevedere va fi evitata de ambele parti. Buba totusi la mine ca`mi supraestimez unii interlocutori.
*Schimb. Job, culoare par, omoplat netatuat,perspective masculine.
Vreau sa schimb(iar!?)ceva la par si ma pricopsesc cu un "saten deschis stralucitor". Pe semi`brunetul naturelle s`a prins doar partea cu "stralucitorul" si edulcorarea cu o nuanta.-->Pastram aparentele. In plus, adaugam prin tatuaj o masca zambitoare care ma obliga sa`mi pastrez mantaua omului intangibil.
Partea cu perspectivele masculine o lasam pentru editiile urmatoare; n`as vrea sa`mi canalizez atentia asupra`i si s`o transform in alta obsesie. Stiu ca pot...
Sunt mandra de mine ca inca pastrez spiritul cameleonic.
But "This is the life" cum bine zicea Amy Macdonald. Efectul scontat se transforma in dependenta garantata!:)

Niciun comentariu: