sâmbătă, 3 noiembrie 2007

pula mea

deci cum ziceam....pula mea ca tre sa scriu io(PUNCT) ca miha nu are chef si ghici ce (PUNCTE MULTE)ca sa vada si ea ce gandesc ca nu poate sa ma intrebe si gata (VIRGULA) ma pune sa scriu in locul ei (VIRGULA) poate poate afla si ea ceva nou(PUNCT)deci am fost eu si nu mai vin
(PARAGRAF NOU)sa moara veta de nu-i asa.



si acum serios uite cum un politehnist tre sa munceasca si pt snspa....ca nu e treaba mea asta, miha, dar o fac de placere intr-un fel ciudat.da stiu am uitat sa folosesc metafore da sincer nu am nevoie.v-am zis ca 1+1=2? pt mine e f important lucrul asta...nu de alta dar imi duc viata dupa ecuatia asta.si tinand cont de faptul ca blogul asta e facut ca sa va ajute sa o descoperiti pe proprietara eu va voi povesti despre miha si daca stiti cum sa folositi antiteza o sa aflati. suna aiurea da sa stiti ca ne e bine(oarecum).deci eu ma trezesc dimineatza devreme si nu ma spal pe dinti ca nu am mancat inca, tare nuh?, si apoi daca ma mananca organismul ma scarpin in locul repectiv :)) si apoi incepe fiesta:mananc...nu ma spal pe dinti inca pt ca urmeaza pranzul si cat efort vreti voi sa depun intr-o singura zi pt igiena??!!.plec la scoala unde imi petrec urmatoarele 8 ore in medie iar apoi acasa tre sa imi ascult aproapele la greu(adica la ase) iar apoi fug sa ma vad cu lumea.......ah..lumea
ma cam mananca de energie lumea asta si sa mor io daca ii mai ajunge vreodata. uite ce frustrat sunt;) si vreau sa mai scriu da nu ma scriu ca ma asteapta o sticla. imi vad numele in spatele codului pt sms de pe eticheta. am castigat.....sau m-a castigat
oricum, mai mult decat lumea


sticlo....stai ca vin si io acus. tschus

radu
N.B. feb 2009 by myhac: N`ai inteles niciodata ca 1+1=1

Niciun comentariu: