joi, 15 noiembrie 2007

Caut coleg/a de apartament...


O dimineata aparent linistita de noiembrie si ma vad dezmeticita brusc de zumzete inofensive, fara a`mi imagina macar repercusiunile acestora... Ok...certuri...dar puteam foarte bine sa dau coltu` cu un cutit bine infipt in integritatea mea fizica, care insa si`a gasit, slava domnului, sfarsitul in usa camerei mele. Da, exista oameni care au serioase probleme cu luciditatea si care`ar putea ucide printr`o simpla amenintare cu doi ochi agresivi si lipsiti de control. Da, lumea e perversa, egoista si imorala intotdeauna. E o lume plina de nebuni!!!! Feriti`va fratilor si analizati`va bine prietenii ca niciodata nu`i cunoasteti indeajuns si nu le stiti scaparile diabolice. E teribila situatia asta si mai ales urmarile ei, dar se pare ca experienta ne invata din nou ca oamenii nu invata nimic din experienta. Si totusi am taria sa zambesc inapoi oamenilor care`mi zambesc pe strada, sa`mi descretesc fruntea in fata unei flori si sa`mi ilustrez gropitele in fata unui catelus pufos si urecheat. Da, "suntem vesnic la inceput de drum", iar eu de`abia mi`am redescoperit bulevardul...Birjar, da`i bice!

Niciun comentariu: