sâmbătă, 17 noiembrie 2007

pic



"Tu sa ma ierti de tot ce mi se-ntampla
Ca ochii mei sunt cand senini cand verzi
Ca port noroi sau port ninsori pe tampla
Ai sa ma ierti altfel ai sa ma pierzi...
Vad lumea prin lunete maritoare
Si vad gradini cu arme mari de foc
Sub mana mea deja planeta moare
Si in ureche-am continentul roz.
Ai sa ma ierti in fiecare noapte
Si-am sa te mint in fiecare zi..
Si cat putea-va sufletul sa rabde
Cu cat iti voi gresi te voi iubi..
Ai sa ma ierti ca sunt labilitate
Ca trec peste extreme fulgerand,
Ai sa ma ierti prea blanda mea de toate
Eu sunt nemuritorul tau de rand.
Ai sa ma ierti ca nu pot fara tine
Si daca n-ai sa poti si n-ai sa poti..
Mie pierzandu-te-mi va fi mai bine
Eu tristul cel mai liber dintre toti.
Ai sa ma ierti in fiecare noapte
Si-am sa te mint in fiecare zi..
Si cat putea-va sufletul sa rabde
Cu cat iti voi gresi te voi iubi..
Si cum se-ntampla moartea sa le spele
Pe toate-nobilandu-le din timp
Ai sa te-apleci deasupra mortii mele
Si tot ai sa ma ierti definitiv...
Ai sa ma ierti in fiecare noapte
Si-am sa te mint in fiecare zi..
Si cat putea-va sufletul sa rabde
Cu cat iti voi gresi te voi iubi... "

Niciun comentariu: