miercuri, 22 aprilie 2009

So Fresh and So Clean

Things I did lately:
*m`am ingrasat(yupeee...! exact de asta aveam nevoie);
*m`am lamentat(asta e oricum o chestie apriorica);
*m`am bucurat de liberele corporatiste(mai mult medicale, dar sshhhht);
.
.
Vroiam sa plece. L`am strans atat de tare in brate si il simteam al meu, dar dupa toata distractia mi`am dat seama ca n`are ce cauta in patu`mi mai mult decat ceea ce poate/a venit sa ofere. Adevarat e ca nu`i contesta nimeni aptitudinile de mare macho insa se prea poate ca odata subjugata de un individ sa fi pierdut increderea in specie.
Eu m`am obisnuit asa, sa ma descurc cu strictul necesar, fara prea multe elemente care sa`mi perturbeze spatiul personal. M`am obisnuit sa refuz si sa aleg pentru mine, m`am obisnuit sa`mi fac damblalele astfel incat sa nu ma mai simt dezamagita de frustrari, sa nu port discutii de complaisir si sa nu dau explicatii. Am invatat sa rationalizez lucrurile. Asta nu inseamna ca`mi sparg capul reflectand in singuratate, ci doar sunt mai atenta la ce se intampla in jurul meu.
"Sunt tanar doamna, tanar...!", spunea Dinescu. Tanar si liber in simtiri si gandire. Si chiar daca plang uneori in spasme, pana la urma e justificat, fiindca sufletul nostru mananca timpul fara sa observam lucrul asta. Fara sa stim, cucerim in noi insine un teritoriu inatacabil in care ne retragem apoi clipe in sir, cand, dupa ce am fost inlantuiti , cautam in cele din urma libertatea pierduta. Ergo, in materie de cuceriri, nu exista progrese, ci schimbarea metodelor.

Niciun comentariu: