luni, 24 august 2009

memento mori

"Mergi inainte acum. Viitorul n-a fost promis nimanui." Ia-ti bocceluta si pleaca. Sa ne complacem in faptul ca anumite situatii se estompeaza de la sine si daca nu, sa ne prefacem ca nimic nu s-a intamplat. N-ai fost, n-am fost. Sau poate da, insa ne-am pierdut pe drum.
Ne-am pierdut in viata luata prea in serios, ne-am pierdut in cotidianul anost, ne-am pierdut in zambetele impartasite sagalnic. Cert e ca ne-am pierdut.
Poate nici nu ne gasisem pe de-a-ntregul sau poate niciunul n-a pus umarul sa o faca. De partea baricadei mele, niste neuroni scurtcircuitati anapoda. De partea cealalta, tabu.
Preferi sa te ascunzi dupa niste stereotipii ieftine si vechi. Alegerea ta. Nu incerca sa pari invizibil, s-au inventat pluginuri capabile sa releveze asta.
N-am vrut neaparat sa tulbur rutina in care te scaldai. Imi fac mea culpa daca am reusit. Nici macar nu stiu ce-am vrut; cert e ca mi-am dat silinta. Eu sunt cea care datoreaza scuze.

Niciun comentariu: