marți, 7 iulie 2009

Auzi, duduie...

Prototip mic si indesat,
Asta e postarea prin care toti curiosii care intrebau "cand mai scrii pe blog?" iti multumesc, totodata fiind si postarea in care dovedesc ca sunt mai talamba ca tine de ma cobor la nivelu`ti.
Uite ce:
Esti atat de redusa mintal incat nu s`a inventat termen care sa te defineasca.
Vezi tu... moldovenii si negrii au un punct comun: au voie sa`si adreseze apelative doar daca fac parte din aceeasi breasla, astfel incat eu o sa`mi permit luxul de a`ti adresa urmatoarele: esti omul care da sens expresiei "moldoveanca proasta", cand ai putea la fel de bine sa`ti cureti tarana din buletin si sa`ti vezi de lungul nasului. Esti genul de om care nu`si poate asuma carentele si ia totul ca binemeritat. Duduie, pune mana si munceste pentru ceva si abia ulterior asuma`ti`l ca fiind al tau.
Inteleg ca oamenii sunt prin definitie egoisti, dar arunca un ochi din cand in cand in realitatea asta avida de holera si observa ca desi ne nastem liberi, suntem pretutindeni inlantuiti. Libertatea si drepturile tale inceteaza in momentul in care atenteaza la libertatea si drepturile celuilalt. Cu atat mai mult cu cat ti`ai dat consintamantul ca liberu`ti arbitru sa devina obligatie.
Pe sistemul "cinsteste pe tatal tau si pe mama ta....", propun s`o tii pe maica`ta aproape. Nu ma mir ca ai iesit in halul asta in conditiile in care nici ea nu stie ce inseamna respect. Da, poate si eu am sarit calul, dar nu permit ca o cucoana imbuibata de povestile unei fiice senile sa ma catalogheze pe mine dupa bunu`i plac. Da, ma asteptam sa purtam o discutie de la egal la egal, poate de la mama la fiica, dar sa nu intoarca in favoarea ei diferenta de varsta si s`o foloseasca ca o unealta de subminare impotriva`mi. Mama idiotilor s`a puiat o data la voi pe scara. Eu dispun de masurile contraceptive sa impiedic acum acest lucru. Pot si o voi face pentru ca nu sunt obligata sa va aud ineptiile.
Precizez cu aceasta ocazie ca nu ma ating cu nimic manifestarile de frustrare crasa sau apelativele care tradeaza un orgoliu exacerbat, dar ranit.
Nesimtita sau nu, imi cunosc fortele. Stiu sa ma achit de datorii, indiferent de natura acestora. Indiferent ca`i vorba de o datorie morala sau una materiala, ma achit de toate. Poate ma considerati aroganta ca`mi permit sa jonglez cuvinte capabile sa umileasca o diferenta de varsta si IQ de 20+, dar vedeti voi, totul se incadreaza in niste limite. Le am si eu.
Si totusi:
O sa`mi pastrez si eu aproapele aproape. Sunt chiar vedeta la mine acasa. Astfel incat multumesc mamei ca mi`a dat un cap si m`a invatat sa`l folosesc, multumesc tatei pentru ca mi`a trasat limitele penibilului si ale satirei si multumesc fratelui pentru bataia aplicata in frageda pruncie, predecesoare a spiritului bataios de azi. A da, si multumesc cainilor care mi`au animat copilaria, pentru ca acum stiu sa musc din oameni la nevoie.

Un comentariu:

vaxaly spunea...

ma intreb ce fel de fiinta (daca ar fi sa o numim dupa tipare) a starnit aprigul din cuvintele tale.