luni, 2 martie 2009

go ahead, make my day!

Ar trebui sa`mi amintesc mai des ca lucrurile bune te iau prin surprindere. Pardon, ar trebui sa uit mai des, de aici si surpriza.

Ma intalnesc cu oameni vechi, care`mi speculeaza slabiciunile. Si doare. Atat lovitura in sine cat si faptul ca mi s`ar fi parut de bun simt ca dupa`atata amar de vreme sa se stie ca prefer inainte de orice zambilele primavaratice. Oricum nu`mi place primavara. Sau poate nu`mi place primavara asta.

De cealalta parte a baricadei, cred cu tarie ca "ochii care nu se vad se uita". Sa nu uitam totusi ca "e de ajuns o intalnire cu neajunsul tau ca sa reintri in infrangerea ta". Ergo ramanem in acelasi cerc vicios alminteri riscam sa ne pierdem identitatea.

Intalnesc si oameni noi. In fata la Unirii, ma opreste un individ dubios intre 28-30 ani care imi inmaneaza un pliant completat de "doneaza, te rog 3 lei pt un baietel nevoias". Studiind pliantul oferit, al Galeriilor Real, m`am simtit putin defazata, asa ca replica imediat urmatoare a venit de la sine:

-Tu esti baietelul nevoias, sa inteleg?

-Ironic...sa scrii diseara pe blog despre asta.

*Q:de unde stie asta ca am eu blog?

-O sa scriu...dar totusi daca exista un baietel nevoias ar trebui sustinuta teoria...

-Inainte sa faci afirmatii de genul ar trebui sa stii mai multe despre Bacau...

*Q:De unde stie asta care`i treaba mea cu Bacaul?

-Poftim?!...imagineaza`ti ca sunt din zona!

-Pai ar trebui sa stii cum arata gara aia in cazul asta...eu veneam aseara de la Iasi si ....

-Aaaaloooo...nu ti se pare ca deviaza un pic scopul discutiei?

-In ritmul asta Bacaul n`o sa`si revina in 2000 de ani!

-Pai vezi poate`ti revii tu mai curand!

**Answer: Mare Ti`e Gradina Doamne, si din cate vad ne`ai cam adunat...

Niciun comentariu: