marți, 14 octombrie 2008

happy tree friends

Serban, Mihaela si Andreea intr-o vineri seara.
S: Mi-e cam foame...
M: El Grande !
A: Be it!
Program: luni-vineri pana la 22, sambata pana la 2.00, duminica 18.
M:Azi e sambata?
S:Ar putea fi. Meme!
----
S:Nu mai mananc. Am iesit fara masina sa beau. Ar fi chiar frustrant sa si conduca altcineva si eu sa nu beau.
M: Serban e alcoolic!
A:E oficial.
---
S:.....Mihaela, chiar nu ne intereseaza!
M:Ce bou esti! Da`te mai aproape...
A:Asa, asa...!
M:Ti`am pus guma in par, Serbane!
S:Nu prea cred....! Fuck! Mihaela, cand o sa depasesti varsta de 5 ani?
M:Irelevant!
A: Ti`a pus pe cret....hahahahaha!!
M:Echilibram si`n partea cealalta imediat...
S:Nu esti intreaga...
M: Doar nu te`ai suparat...de parca ti`am dat paduchi...
S:Era mai bine daca`mi dadeai paduchi...treceau cu gaz....acu tre sa ma rad din cap !
A:Stai linistit...am vazut oameni care s`au ras in cap si de la guma :)

Niciun comentariu: