miercuri, 27 februarie 2008

amin!

Inc`o tigara se cere fumata, zatzul rasare sfios de pe fundul cestii iar eu mi`am reluat victoriosul statut de larva. Viata de om mare nu mi se potriveste. Nu`mi place sa muncesc, nu`mi place sa platesc facturi, nu`mi place sa am responsabilitati, cum de altfel nu`mi plac batraneii care anunta "prieteneste" c`or sa cheme politia daca muzica are sa le mai buruieze aparatul auditiv. Muriti!!! Imi vin in minte obsesiv niste versuri vechi, dar tampe pe care le blamam la momentul lor de glorie: "Mama unde esti/ bate`ma de vrei, dar vino sa ma iei...". Si de care papara mi`as lua printre norii de fum din camera pentru vobele de bine pe care le`am adoptat si pentru virtutile gospodaresti de care dau dovada.... Dar cu cata mandrie mi`as asuma aceasta papara salvatoare numai eu stiu... Actualmente, ma caracterizez succint ca o ilustra mediocra "cu sufletul negru de pacate si tutun". Plus un oaresice vid intelectual de care mi`s si mai mandra...
****
Ador reclamele la Nivea care au impanzit Bucurestiul. Cica "frumusetea e o scanteie". Asa o fi. Peste tot miroase`a primavara, a voie buna, ca sa nu mai zic de martzagusarii care te tenteaza la oricare din cele enspe mii de tarabe. Imi place totodata ca aici fiecare e in ce anotimp vrea. Nu stii daca`i de balerini sau de cizme, de pufoaica sau de jacheta, in schimb poti sa`ti incerci norocul ca n`ai in niciun caz cum sa dai gres.
****
N.B.:Si chiar daca ma inchinam de vreo doua ore la blogul in cauza beneficiind de o acuta durere in cot, pana la urma pot sa zic linistita "amin!"

Niciun comentariu: