duminică, 6 ianuarie 2008

God Bless Electrica!


Multumesc Electrica pentru ca existi. Fara tine n-as fi realizat ce frumos e sa stai si sa astepti ore-n sir fara nicio noima. Fara robotul tau nu mi-ar fi explodat factura telefonica. Fara tine nu mi-as fi dat seama ca stiu limba engleza la un nivel ceva mai ridicat decat al marii, spaniola la un nivel cel putin telenovelistic...de fapt, daca mai stateam sa astept....mi-as fi dat seama ca am cunostinte temeinice de sanscrita. Oricum, Electrica, cel mai mult iti sunt recunoscatoare pentru faptul ca m-ai transformat inainte de vreme intr-o baba plictisita de viata, care sta pe intuneric, vorbeste singura si urmareste fiecare miscare a vecinilor. Pentru toate astea, si nu numai, Electrica, iti multumesc! U rock!


Si acum traducerea pt afoni: ma intorc joi seara in Bucuresti, dupa binemeritata vacanta petrecuta acasa, la Onesti . Boooon...dupa ce ma ia in primire un mosneag senil ca am indraznit sa deschid usa scarii cu piciorul (atata timp cat una din cele 10 maini imi ramasese libera, celelalte fiind ocupate cu bagajele), realizez cu stupoare ca I'm out of power... ioc energie electrica...Ok...no panic...sunam frumos la 9291(serviciul deranjmente furnizare energie electrica, numar la care va recomand cu caldura sa sunati doar daca vreti sa va arda focul) si fac o sesizare. O duduie imi raspunde respectuos ca va interveni un echipaj in cel mai scurt timp posibil. Mdeah...se face seara, sun din nou...aceeasi poveste, sa stau linistita, ca au asistenta non-stop si ca dupa ce vor fi rezolvate toate(?!!!!) lacramatiile colective vor purcede si spre cele particulare. Si-am tot asteptat...si-am tot sunat...de ma stiau operatorii si-mi impartaseau of-ul, da ei n-aveau ce sa faca saracii...nici macar sa scoata robotul dracului care te tine vreo 10 minute pe uscat pana-ti raspunde o scarba sa-ti spuna ca "problema dvs va fi solutionata in cel mai scurt interval posibil". Partea amuzanta a acestei istorioare sta in faptul ca nici nu puteam pleca din apartament, existand posibilitatea ca intervalul ala sa se termine exact cand plec eu din casa si n-avea cine sa-si revendice intunericul....Asadar...am stat singura si pe intuneric si fara vreun mijloc de transare a timpului liber in casa 2 zile (plus serile din dotare), timp in care mi-au crescut nervii cat cresc la altii in 10 ani. Noroc de cei doi stimabili electricieni, mandri posesori ai unui usor retard care s-au sinchisit sa vina undeva pe la 10 seara si-au reinstaurat siguranta panoului meu electric. God bless Electrica!

2 comentarii:

Anonim spunea...

trebuia să suni un prieten, dar probabil toți sunt la onești ...

lorelei spunea...

si multumesc Electrica pentru faptul ca ai avut grija sa copie- (pardon..sa scriem) examenul la m&m pe intuneric. ce mai, o adevarata lovitura de maestru.