joi, 25 decembrie 2008

Santa, please!

Pe sistemul "All I want for Christmas...." mi`am pus si eu ca omul o dorinta in noaptea de Craciun. Inainte sa adorm. Poate ca un corolar, am visat ca`mi raspundeai "rabdare, perseverenta si incredere". Ma depaseste situatia.

La intrebarea "Ce ti`a adus Mosul?" prefer sa trec peste chestiile palpabile. Fiinca n`au sa ma incante in veci mai tare decat privirea de inginer a lui Tommy ce`mi da desteptarea obligat de frate`miu care gaseste interesant sa invete cainele sa plonjeze pe burta mea dimineata. Sau ca remarcile insinuante ale tatei ce se amuza de cantina de unde`mi iau ceai si mere. Ori ca istericalele mamei care prevestesc o prematura durere de sale.

Deci inca se intampla miracole de Craciun. In casa miroase`a brad si`a nebunie, eu am depanat amintiri cu fosti colegi de generala, iar afara ninge de cand am venit...

Craciun Fericit tuturor! Sa fim fericiti!

Niciun comentariu: