luni, 8 septembrie 2008

brainstorm


Iepurasul isi cumpara 20 de oua cu gandul sa`si faca o omleta. "N`am tigaie", isi zice...."Eh...o sa imprumut de la lup..." Si`uite`asa o ia iepurasul la pas prin padure spre casa lupului. Inaintand in drum, incepe sa`si puna intrebari "Da daca mi`o cere 5 oua? Eh...sunt mic doar, imi ajung 15...Da` daca mi`o cere 10? E ok si`asa...Da` daca mi le`o cere pe toate?" Intr`un final ajunge iepurasul la poarta lupului, bate, iar cand acesta din urma raspunde, iepurasul ii zice sictirit: "Stii ceva, lupule? Ia mai du`te draq cu tigaia ta cu tot!"
Pentru necunoscatori, iepurasul isi urmareste interesul: omleta. Scop bine determinat, cu sacrificii aferente, dar finalitate pe masura. Lupul este judecat in absentia ce`i drept, dupa criterii prestabilite sau poate speculand pe sistemul "...dar naravul ba". O miscare nu foarte inteligenta a urecheatului obligat sa se conformeze cu morcovul pastrat back`up, insa sine-qua-non a perpetuarii. Iepurasul ramane in continuare avid, insa demn.
Pentru persoanele avizate, orice asemanare cu realitatea ar putea parea strict intamplatoare. Parerile raman totusi impartite :)


Niciun comentariu: