sâmbătă, 2 august 2008

thank you for smoking


Trebuie sa ma las de fumat....am zis am zis. Am mai avut acelasi imblod cam de vreo 300 ori, insa de 301 ori am capitulat. Cunosc in schimb oameni care s-au lasat la prima promisiune...se pare ca eu nu-s asa parolista.
Ma amuz gandindu-ma la tentativele-mi esuate. Din principiu am exclus plasturii cu nicotina. Prea multa bataie de cap. Un plasture zilnic cel putin 3 saptamani... Neah...am ajuns rapid la concluzia ca n-are niciun rost sa investesc banii in amagiri cu nicotina cand pot sa-i investesc direct in sursa.
Din lipsa de ocupatie am ajuns un fisier audio care cica a convins enspe mii de oameni sa renunte. Trebuie sa recunosc faptul ca nici eu nu gasesc fumatul o activitate minunata, ba dimpotriva, o fac din stress, plictiseala si obisnuinta. Da' nenea ala care se straduieste cu patos sa ne convinga pe noi, iminentii muritori sa ne lasam de fumat n-are niciun sorti de izbanda. Cel putin in cazul meu, care masor timpul (in spatiu si spatiul) in tigari n-a miscat nimic...
Sfat: du-te dom-nu-le de ia in brate un copac si lasa-ma pe mine cu acelasi "suflet negru de pacate si tutun". Inc-o zgarietura pe caseta cu Adrian....!

Niciun comentariu: