miercuri, 30 aprilie 2008

I`m hunting wabbits


A venit Pastele si tot asa s`a si dus...Pastele ma`sii de treaba. Pipera, Titan si cam atat anu asta...Te astepti ca odata ce faci sacrificii sa primesti macar sprijin daca nu si compensari din partea oamenilor pentru care le`ai facut. Din parti. De acum incolo familia pe primul plan. Altii o stiau deja. Eu...a trebuit sa mi`o iau in mufa ca sa realizez treaba asta. Nu mai fac, promit...

As putea sa`mi plang de mila in situatia de fata si sa pledez in aceeasi postura a Mihaelei vesnic nedreptatita, dar prefer sa fac haz de necaz admitand ca unde nu`i cap vai de picioare. O sa judec la propriu expresia "mai bine plange ma`ta decat sa planga mama". De data asta a plans mama dar o sa fiu mult mai precauta de`acu incolo.

Am acumulat atatea frustrari de 5 zile incoace incat imi vine sa fac acte gratuite fara niciun regret. Lucrurile merg de`a dreptul peste stangul...Combustibilul meu se rezuma la cafea, energizant, tigari, ciocolata si icetea. Ma laud c`am renuntat la cola. Sa vedem cat m`o tine.

Niciun comentariu: