miercuri, 24 octombrie 2007

"Si ce daca...

...ploua mereu si e ceata in jurul meu"...Si ce daca starea de spirit mi se schimba o data cu variatiile de temperatura si cu pachetul de tigari pe care il cumpar...In nebunia`mi specifica stiu sa fiu si fericita once in a while. Astazi s`a dovedit a fi exceptia confirmatoare de reguli, inundata de soarele fumegand a cola, realitatea mea de toate zilele. Colac peste pupaza, maine plec acasa si ma rup cateva zile de cotidianul anost tipic bucurestean, care se pare ca este totusi primitor. Poate e vina mea ca nu stiu partea buna a baricadei si incurc perspectivile de parca ar fi bomboane M&M. Dar cum toate bunatatile se dovedesc a fi ilegale, imorale sau ingrasa, ma vad nevoita sa fac slalom printre tentatiunile inconjuratoare. Asadar, urmeaza o scurta pauza publicitara(sau nu) dupa care vom reveni cu amanunte.

Niciun comentariu: